viernes, 7 de agosto de 2009

Presentación de: Galicia NO Conforme.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhub-FggcSB7HSQJJhabKFWGzi5hWi9trl9TURgdSQ4XK1dSMBa7LTS3vROee7HGQtO98nZ6qKFLg4lh_lfAr8erjqsWXRO0yp6eF19Xu0pgd4LbXq-h2CpxNwf5Lo3XIUxRxGxKby3yr7i/s730/3ergerg.jpg

NO al odio lingüístico.

Desde que tuvieron lugar las elecciones al Parlamento Autonómico de Galicia, tanto los partidos políticos como los medios de comunicación, están inmersos en una guerra como consecuencia de una encuesta realizado por el Gobierno Gallego, acerca de la lengua en la que quieren que sean educados sus hijos.

Desde Galicia No Conforme consideramos positiva, toda iniciativa impulsada que pretenda hacer partícipes a la sociedad gallega en la construcción de Galicia.

Sin embargo lo que ya no vemos tan positivo, es la utilización de nuestras lenguas, gallego y español. Utilización con una finalidad perversa, la obtención política con meros fines electorales. La utilización de nuestras lenguas la consideramos inaceptable. No podemos aceptarla porque únicamente tendrá perdedores: nosotros los gallegos y nuestra cultura ¿Es ese su amor por Galicia?

Desde Galicia No Conforme reconocemos y reivindicamos toda nuestra riqueza cultural, con nuestras lenguas y tradiciones. Y rechazamos todo intento por politizarla. Despreciamos a esos partidos políticos y a ese independentismo que únicamente ven la cultura como una forma de obtener rendimientos políticos. Despreciamos esa fobia lingüística procedente de visiones centralistas. Y despreciamos a ese independentismo que sólo se acuerda de la lengua para dibujar contradicciones imaginarias entre Galicia y España, contradicciones que únicamente pueden ser producto de paranoias propias de de enfermos mentales necesitados de ser tratados.

Somos conscientes que con sus actitudes, los partidos estatales y los independentistas únicamente provocan odia hacia la lengua gallega. Son los responsables de la creación de las nuevas generaciones de odio. Y como gallegos que somos, únicamente lo podemos ver con tristeza y preocupación.

¿Se puede servir a un pueblo atentando contra su cultura? ¿Se puede servir a un pueblo asesinando su cultura? ¿Se puede servir a un pueblo despreciando sus culturas?

No podemos olvidar el papel fundamental que desempeña la educación en la supervivencia de nuestras lenguas. Concebimos la educación como un instrumento que garantice la transmisión de nuestras dos lenguas entre las futuras generaciones. Concepción que no puede ser cambiada ni por encuestas ni por guerras de números. Para todos los fanáticos de la numerología y de las imposiciones, la mitad de los padres apostaron por una educación en las dos lenguas.

Desde Galicia No Conforme hacemos un llamamiento a todos los gallegos, a defender activamente su cultura. A asumir como propia su supervivencia, ignorando tópicos centralistas e independentistas.

Porque estamos orgullosos de lo que somos, demostrémoslo.

Ahora los asesinos de lenguas y culturas podéis seguir con vuestras guerras de cifras y con vuestra lucha por las subvenciones, ese es vuestro interés por la lengua.

¡¡POR UNA GALICIA BILINGÜE!!

¡¡ROMPE CON LOS PREJUICIOS!!

***

Non ao odio lingüístico.

Dende que tiveron lugar as eleccións ao Parlamento Autonómico de Galicia, os partidos políticos e os medios de comunicación, están inmersos nunha batalla por mor dunha enquisa realizada polo Goberno Galego sobre a lingua na que queren os pais que sexan ensinados os seus fillos.

Dende Galicia No Conforme, toda iniciativa encamiñada a facer participe á sociedade galega na construcción de Galicia, tan só podémola considerar como positiva.

O que xa non valoramos tan positivamente, é a utilización das nosas linguas, o galego e o español. Utilización cunha finalidade perversa, a confrontación política para obter uns rendementos políticos. A utilización partidista das nosas linguas consideramola inaceptable. Non o podemos aceptar porque só terá uns perdedores: os galegos e a nosa cultura.

Dende Galicia No Conforme recoñecemos e reivindicamos a nosa riqueza cultural, coas suas linguas e tradicións. E despreciamos todo intento de politiza-la nosa cultura. Despreciamos a esos partidos políticos e a ese independentismo que só ven a cultura como unha forma de obter rendementos políticos. Despreciamos esa fobia lingüística procedente de visisóns centralistas. E despreciamos ese independetismo que só se acorda da lingua para debuxar contradiccións inexistentes entre Galicia e España, contradicións que tan só poden ser fruto de paranoias propias de enfermos mentais necesitados de ser tratados.

Temos ben claro que tanto os partidos estatais como o independentismo, tan só provocan odio cara o galego. Polo tanto son os responsables da creación de novas xeración de odio. E iso vémolo con tristeza e preocupación, como galegos que somos.

¿Pódese server a un povo atentando contra a sua cultura? ¿Asasinando as suas línguas? ¿despreciando os seus costumes?

Non podemos esquecer o papel fundamentel que xoga o ensino na supervivencia das nosas linguas. Concebimos o ensino como un instrumento que garanta a transmisión da nosa cultura entre as futuras xeracións. Concepción que non pode ser cambiada nen por enquisas nen por simples guerras de números. Por certo, para todos os fanáticos da numeroloxía e das imposicións, a metade dos pais posicionaronse a favor dunha ensinanza nas dúas línguas.

Dende Galicia No Conforme chamamos a todos os galegos, a defender activamente a sua cultura. A asumir como propia a sua supervivencia, ignorando tópicos centralistas e independentistas.

Porque estamos orgullosos do que somos, demostremosllo.

Agora os asesinos de lenguas e culturas, podedes seguir xoganado cos vosos baile de cifras e loitando polas vosas subvencións. Ese é o voso interés lingüístico.

POR UNHA GALICIA BILINGÜE!!!

RACHA COS COMPLEXOS!!!

Galicia NO Conforme.

No hay comentarios:

Publicar un comentario